مجله بیرجه کالا

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سونی؛ گزینه‌های هیجان‌انگیز و حرفه‌ای

اسپیکرهای بلوتوثی سونی به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شنیدن موسیقی و تماشای فیلم‌ها، محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران مختلف پیدا کرده‌اند. با وجود اینکه بازار اسپیکرهای بلوتوثی پر از گزینه‌های مختلف است، اما اسپیکرهای بلوتوثی سونی با کیفیت صدای بی‌نظیر، طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان، برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ای صوتی بی‌نظیر هستند، گزینه مناسبی هستند. اگر شما هم از طرفداران محصولات این برند پرآوازه هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سونی دیجی کالا مگ، به معرفی و بررسی ۶ مدل پرقابلیت و خوش‌صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس نیاز و بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه ممکن برای خرید را مد نظر خود قرار دهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700

اگر عاشق هیجان هستید و بودجه‌ی کافی برای خرید یکی از بهترین اسپیکرهای سونی موجود در بازار را دارید، احتمالاً مدلی بهتر از مدل srs-XP700 پیدا نخواهید کرد. در واقع هدف سونی از ساخت این محصول این بوده تا با توجه به سبک موسیقی مورد علاقه شما، صدای عالی را به شما ارائه دهد. تویتر و ووفر جلویی این محصول با هم ترکیب می‌شوند و صدای عالی، تپنده و عمیق، با صدای واضح و شفاف فراگیر XP700 را برای شما به همراه می‌آورند. این اسپیکر قدرتمند ۲ دسته‌ی فلزی و ریلی دارد که در بخش بالایی و پایینی دستگاه تعبیه شده و بلند کردن آن با یک دست برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر نیست، چراکه این محصول حدود ۱۶.۹ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین توصیه می‌شود که برای بلند کردن این محصول از هر دو دست خود استفاده کنید تا آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشود.

دکمه‌های کنترل این اسپیکر، همه روی یک پنل در بخش بالایی دستگاه قرار دارند. در حالت افقی، دکمه‌ها به بخش کناری منتقل می‌شوند. سونی در این محصول، علاوه بر دکمه‌ی پاور، اتصال بلوتوث (نسخه ۵.۰)، پخش/مکث و افزایش/کاهش صدا، دکمه‌ای را نیز برای تنظیم بیس صدا مستقیماً از خود پنل قرار داده است. پورت‌های ورودی این اسپیکر، همه در قسمت پشتی دستگاه قرار دارند و یک دریچه نیز از آن‌ها محافظت می‌کند. در این محصول، سونی پورت‌های ورودی گسترده‌ای را قرار داده است. این پورت‌ها شامل دو پورت USB-A برای اتصال و پخش و یا شارژ گوشی‌های هوشمند، دو ورودی میکروفون ۱/۴ اینچی با دکمه‌های مخصوص صدا که یکی از آن‌ها برای وصل کردن گیتار (تبدیل اسپیکر به آمپلی‌فایر) استفاده می‌شود، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و سوکت برق هستند.

این اسپیکر سونی قابل حمل با پشتیبانی از XBALANCE، امکان پشتیبانی از صدای دالبی به بهترین نحو ممکن را دارد. ۲۵ ساعت شارژدهی فوق‌العاده این اسپیکر بلوتوثی بزرگ را نباید فراموش کرد. این اسپیکر که برادر بزرگتر اسپیکر xp500 محسوب می‌شود، دارای قدرت خارق‌العاده‌ی ۲۴۵ وات آر ام اس است که ارمغانی جز هیجان برای شما نخواهد داشت. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XP700 از دو ووفر ۶.۶ اینچی و سه توییتر ۲.۳ اینچی بهره می‌برد. از سه توییتر تعبیه شده در این محصول، تنها دو عدد از آن‌ها بسته به نحوه قرارگیری بلندگو کار می‌کنند. همچنین یک توییتر ۱.۹ اینچی در بخش عقبی این محصول وجود دارد و تنها زمانی فعال می‌شود که بلندگو در جهت عمودی قرار گیرد.

این اسپیکر سونی همچنین با کابل اختصاصی سریع‌تر شارژ می‌شود و با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید تا حداکثر سه ساعت از آن استفاده کنید. این محصول دو نوار LED یکی در بخش بالایی و دیگری در قسمت پایینی دستگاه دارد. این نوارها هنگام پخش موسیقی و استفاده از اسپیکر، رقص نور بسیار جذابی را به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین با استفاده از اپلیکیشنی که سونی برای این اسپیکر در نظر گرفته، کاربران می‌توانند قابلیت رقص نور این محصول را به طور کامل شخصی‌سازی کنند. این محصول، علاوه بر استفاده در محیط‌های خانگی و محل کار، در استفاده‌های روزمره نیز کاربرد دارد. همچنین، با گواهی ضد آب IPX4، این اسپیکر هیجان‌انگیز صرفا در برابر پاشش آب مقاومت دارد و برای استفاده در محیط‌های مرطوب و خیس چندان کاربردی نخواهد داشت. سونی با استفاده از این محصول تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران رقم خواهند زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *