مجله بیرجه کالا

راهنمای خرید بهترین هدفون‌های روگوشی سنهایزر؛ مدل‌های خوش‌صدا و کاربرپسند

سنهایزر یک شرکت پرآوازه آلمانی است که در زمینه تولید محصولات صوتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند. هدفون‌ها روگوشی سنهایزر با بیش از ۷۰ سال تجربه در زمینه‌ی تولید صدای باکیفیت و هیجان‌انگیز، به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های روگوشی در بازار شناخته می‌شوند. اما با وجود این، انتخاب بهترین هدفون بی‌سیم سنهایزر برای نیازهای شما ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. اگر از طرفداران سنهایزر هستید و قصد خرید هدفون روگوشی این برند را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین هدفون‌های روگوشی سنهایزر در بازار، به معرفی و بررسی ۱۰ محصول حرفه‌ای و جذاب این شرکت خواهیم پرداخت.

هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل RS 175

اگر به دنبال خرید بهترین مدل هدفون سنهایزر هستید و برای این کار بودجه‌ی کافی را در اختیار دارید، از انتخاب هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل RS 175 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این هدفون بی‌سیم پدهایی به شکل بیضی دارند که خیلی راحت و ساده روی گوش کاربران قرار می‌گیرند و همه‌ی بخش‌های آن را می‌پوشاند. پشت کاپ‌های هدفون RS 175 بسته است و هیچ صدایی از محیط بیرونی به داخل هدفون نفوذ نمی‌کند. در نتیجه، می‌توانید با خیال راحت از موسیقی لذت ببرید و هیچ عاملی از بیرون نتواند در کیفیت موسیقی در حال پخش تاثیر بگذارد. کاپ‌ها و بالشتک‌های مورد استفاده در این محصول دور گوش قرار می‌گیرند و نقش مکملی در جلوگیری از شنیده شدن نویزهای محیطی ایفا می‌کنند.

بدنه‌ی این هدفون بی‌سیم روگوشی از پلاستیک باکیفیت تولید شده که دوام مناسبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها از خود به نمایش می‌گذارد. روی این بدنه‌ی یک سری کلیدهای کنترلی در نظر گرفته شده است. این کلیدها به صورت یک حلقه‌ی دایره‌ای روی یکی از کاپ‌ها قرار گرفته‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید میزان ولوم صدا را کم و زیاد کنید یا اینکه کنترل بالانس صدا را به دست بگیرید. در اختیار داشتن چنین کلیدهایی روی هدفون، سادگی بی‌نظیری را در استفاده به مصرف‌کننده می‌دهد. هدفون RS 175 می‌تواند صدا را با استفاده از یک فرستنده‌ی دیجیتال دریافت کند. فرستنده‌ی دیجیتالی که همراه با هدفون ارائه می‌شود، قادر است صدا را تا برد ۱۰۰ متر انتقال دهد.

برای اتصال تلویزیون یا دیگر منابع پخش‌کننده‌ی موسیقی، می‌توانید از پورت‌های متنوعی که RS 175 سنهایزر در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. ورودی‌های آنالوگ و دیجیتال در RS 175 وجود دارند که امکان وصل شدن به هدفون با استفاده از ورودی‌های اپتیکال، جک ۳.۵ میلی‌متری یا پورت RCA استریو را فراهم می‌کنند. این فرستنده کاربرد دیگری هم دارد و آن، عملکرد به عنوان پایه‌ی شارژ هدفون است. با قرارگرفتن هدفون روی پایه، شارژ شدن آن شروع می‌شود و می‌توانید از فرستنده به عنوان پایه‌ی نگهدارنده‌ی هدفون هم استفاده کنید.

درون هدفون RS 175 از باتری‌های قابل شارژ استفاده شده‌ است. با یک‌ بار شارژ باتری هدفون، می‌توانید تا ۱۸ ساعت به صورت بی‌وقفه به موسیقی گوش کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حالت بهبود بیس (Bass Boost) و حالت صدای فراگیر (Surround) اشاره کرد که باعث می‌شود در هنگام تماشای فیلم‌های سینمایی، کیفیت همه‌جانبه‌ی صدا را حس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *