مجله بیرجه کالا

راهنمای خرید بهترین پاوربانک‌های انکر؛ گران‌قیمت ولی فوق‌العاده

برند انکر یکی از معروف‌ترین برندهای تولید‌کننده لوازم جانبی برای دستگاه‌های الکترونیکی است که با تمرکز بر کیفیت و ماندگاری محصولات خود، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی به دست آورد و از طرف کاربران بسیار مورد توجه و اعتماد قرار گیرد. پاوربانک‌های انکر یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌های انتخابی برای افرادی هستند که به دنبال یک راه حل مناسب برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی خود هستند. اگر به دنبال یک پاوربانک باکیفیت از این برند مطرح هستید، در راهنمای خرید بهترین پاوربانک‌های انکر همراه دیجی کالا مگ باشید تا شما را با چند محصول به شدت پیشرفته و کاربرپسند در مدل‌های مختلف آشنا کنیم و بهترین انتخاب را از بین آن‌ها داشته باشید.

پاوربانک انکر مدل PowerCore 537 ظرفیت ۲۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

اگر به دنبال یک پاوربانک پرظرفیت انکر در بازار می‌گردید و بودجه‌ی کافی برای خرید آن را در اختیار دارید، مدل PowerCore 537 را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین پاوربانک‌های انکر مورد بررسی قرار دهید. این پاوربانک با ظرفیت ۲۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، قابلیت شارژ سه دستگاه به صورت همزمان را داراست. این محصول از حداکثر توان خروجی ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید دستگاه‌های مختلف خود نظیر تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را نیز با آن شارژ کنید. دو خروجی USB-C با توان حداکثری ۶۵ وات و یک خروجی USB-A با توان حداکثری ۲۲.۵ وات روی بدنه‌ی این پاوربانک باکیفیت انکر تعبیه شده که آن را به یک محصول باارزش خرید بالا تبدیل می‌کند. طبیعتاً این پاوربانک با داشتن باتری پرظرفیت وزن نسبتاً سنگینی نیز دارد و سنگینی آن به حدود نیم کیلوگرم می‌رسد.

همچنین این محصول از تکنولوژی شارژ سریع PowerIQ و VoltageBoost برخوردار بوده که باعث افزایش سرعت شارژ دستگاه‌ها می‌شود. با وجود فناوری MultiProtect، این پاوربانک محافظت از دستگاه‌ها در برابر افزایش ولتاژ، افزایش دما و شارژ زائد را به خوبی برعهده دارد. پشتیبانی از قابلیت جذاب Power Delivery 3.0، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول باکیفیت است که می‌تواند تا ۶۵ وات قدرت را به دستگاه‌های شما تحویل دهد.

همچنین این پاوربانک انکر دارای یک سیستم ایمنی داخلی برای محافظت از دستگاه‌های شما در برابر شارژ بیش از حد و گرمای بیش از حد است تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند. این محصول از نشانگر LED روی بدنه‌اش بهره می‌برد که اطلاعاتی در مورد وضعیت شارژ آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول جذاب انکر از جنس پلاستیک ABS بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی، خطوخش‌ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *